Αγαπημένε άνθρωπε, Δεν είναι η Εκκλησία και η Ορθοδοξία αυτό που νομίζουμε (Θρησκεία,θρησκοληψία, τυπολατρεία, κλπ). είναι το βίωμα και η μετοχή στην προσωπική αλήθεια του Θεανθρώπου Χριστού, η αλλιώς αποκάλυψη Θεού ό οποίος έρχεται ως ανύπαρκτος για να υπάρξουμε εμείς μέσα από μία προσωπική σχέση μαζί του που ξεκινά από την γέννηση μας, το βάπτισμα, και εν συνεχεία στην κοίμηση μας όπου θα τον αντικρύσουμε προσωπικά. Δεν είναι το Πάσχα το άρνί και η καλοπέραση αλλά ό ίδιος ό Χριστός ό Θεάνθρωπος έπί ξύλου κρεμάμενος και αναστάντας Κύριος.
Ας σκεφτώ τι σημαίνει το Πάσχα για την προσωπική μου ζωή η οποία μέρα με την μέρα τελειώνει, διότι η φθορά την τρώει καθημερινά. Τι σημαίνει για μένα προσωπικά η ανάσταση του Χριστού και που είμαι εγώ σε όλο αυτό; Δεν είναι το Πάσχα απλά ένας εκκλησιασμός για να δώσω κοινωνικά ένα παρών. Το Πάσχα είναι το πέρασμα η οδός για να γίνει ο άνθρωπος κατά χάριν Θεός διότι για αυτό πλάστηκε και όχι απλά για να ζήσει μια βιολογική ζωή όπου θα καταλήξει στο χώμα. Αλλά ως ψυχή και σώμα να υπάρξει αιώνια μέσα από την σχέση με τον ίδιο τον Θεός προσωπικά. Σχέση , προσωπική, ερωτική, συγκλονιστική, οντολογική και αναλογική. Η πίστη είναι σχέση μέσα από τα μυστήρια και όχι μια φαντασίωση, φιλοσοφία η σκέψη. Για αυτό και δεν έχει νόημα η Θεία κοινωνία αυτές τις μέρες «για το καλό» η «για το έθιμο», διότι δεν είναι αυτό. Η Θεία κοινωνία είναι σχέση η οποία με ενώνει με το Θεό πραγματικά ψυχικά και υλικά κοινωνώντας το ίδιο το σώμα και το αίμα του. Αυτή η σχέση είναι προετοιμασία για γάμο η οποία περνά από το μυστήριο της εξομολόγησης-μετανοίας το οποίος ο ίδιος ο Κύριος θεμελίωσε διότι ο ίδιος ως Θεάνθρωπος θέλησε o άνθρωπος να σώζεται μέσα από άνθρωπο . Όχι με μορφή ανάκρισης η με κατάλογο αμαρτιών όπως νομίζει ο κόσμος αλλά με διάλογο, προσωπική σχέση και συμφιλίωση για αυτό και η συγχωρητική ευχή είναι μαρτυρία του Ιερέως στον Χριστό για την συμφιλίωση αλλιώς δεν θα με ωφελήσει η και ίσως με βλάψει. 'Η αλήθεια θα φανεί όταν τα όντα θα έχουν νικήσει την φθορά σε σχέση με τον Χριστό. 'Η Ανάσταση τού Χριστού κατέστησε σαφές ότι τα κτιστά όντα βρίσκονται σε μία μεταβατική φάση, όσο είναι θνητά. Μόνο αν βρεθεί τρόπος να υπάρξουν αιώνια, θα είναι και αληθινά. "Ο,τι ύπηρχε και τώρα δεν υπάρχει πια, είναι σαν να μην υπήρξε. Πραγματικά υπάρχει κάτι μόνο αν υπάρχει για πάντα. Τότε μόνο είναι αληθινό. Η αλήθεια θα αποκαλυφθεί την ημέρα της αναστάσεων των πάντων.
Thank you for rating this article.